معرفی یخچال آزمایشگاهی

لیست تجهیزات آزمایشگاهی
لیست تجهیزات آزمایشگاهی مهم
می 29, 2022
همزن مکانیکی آزمایشگاهی
معرفی همزن مکانیکی
جولای 17, 2022
لیست تجهیزات آزمایشگاهی
لیست تجهیزات آزمایشگاهی مهم
می 29, 2022
همزن مکانیکی آزمایشگاهی
معرفی همزن مکانیکی
جولای 17, 2022

معرفی یخچال آزمایشگاهی

یخچال آزمایشگاهی ایستاده

یخچال آزمایشگاهی از تجهیزات آزمایشگاهی است که برای نگهداری نمونه، واکسن، پلاسما خون انواع دارو ها خاص و…. مورد استفاده قرار می گیرد. این موارد برای حفظ خاصیت و ماندگاری باید در دمای پایین نگهداری شوند. در بین انواع لوازم آزمایشگاهی یخچال آزمایشگاهی ایستاده در ظرفیت ها مختلف تولید می شود. که کاربرد آن برای نگهداری نمونه و جلوگیری از رشد باکتری ها در دمای پایین است. به طور معمول فن سیرکولاسیون برای گردش هوا در یخچال ها موجود می باشد.

یخچال آزمایشگاهی ایستاده

یخچال آزمایشگاهی ایستاده از جمله مدل ها پرکاربرد می باشد که به دلیل کم جا بودن و راحتی حمل و نقل بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. در این نوع از یخچال ارتفاع نسبت به پهنا و عرض بیشتر بوده طراحی قفسه ها یخچال به گونه ای باشد. که این امکان را فراهم کند تا انواع ظروف با ارتفاع های مختلف در یخچال نگهداری می شود.

یخچال آزمایشگاهی ایستاده

مشخصات یخچال

بدنه داخلی و خارجی یخچال آزمایشگاهی از جنس استیل ضد زنگ می باشد. دارای سیستم آلارم تا در صورت بروز تغییرات دمایی در داخل یخچال به صدا در می آید. داشتن فن سیرکولاسیون سبب جریان پیدا کردن هوا به صورت افقی می باشد. در زمان باز شدن درب یخچال این فن به صورت اتوماتیک روشن می شود تا از انتقال هوا یخچال به بیرون جلوگیری شود. یخچال آزمایشگاهی ایستاده دارای صفحه نمایشگر برای تنظیم و نمایش دما می باشد که کار کردن و رساندن به دما مورد نظر بسیار ساده می باشد.

دقت داشته باشید که حساسیت مواد و نمونه های که داخل دستگاه قرار می گیرد به قدری بالا است. بیشتر یخچال ها آزمایشگاهی دارای باتری هستند تا در صورت قطع شدن برق یخچال کار کرده و دمای یخچال تغییر نکند. زمانی که به انتخاب یخچال آزمایشگاهی می رسیم باید به ابعاد آن توجه ویژه ای داشته باشید. چرا که مهم ترین مسئله در یخچال آزمایشگاهی می باشد. ابعاد یخچال باید متناسب با نیاز آن مرکز باشد. قفسه ها یخچال قابلیت جا به جایی دارند تا ظروف با ارتفاع مختلف در آن قرار گیرد. از طرف دیگر تراکم نمونه ها و ظروف باید به شکلی باشد که جریان هوا در یخچال وجود داشته باشد تا دمای استانداردی بدست آید.

مطالب پیشنهادی
دستگاه میکروسکوپ آزمایشگاهی

یخچال آزمایشگاهی ایستاده

قیمت یخچال

فروش یخچال آزمایشگاهی ایستاده توسط شرکت ها که در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی فعالیت دارند انجام می شود. که شرکت پارمیس طب از جمله همین شرکت ها که تمامی لوازم آزمایشگاهی از برندهای معتبر و نامی را در اختیار دارد. از عوامل متعددی که می تواند بر قیمت یخچال تاثیرگذار باشد مانند ظرفیت یخچال ،جنس بدنه،امکانات تجهیزات جانبی ،کشور سازنده ،داشتن ضمانت و…. همه این فاکتورها تعیین کننده قیمت یخچال آزمایشگاهی است.

جمع بندی

برای خرید یخچال آزمایشگاهی ایستاده لازم است تا اطلاعات اندکی داشته باشید. که گروه پارمیس طب قصد داشت تا شما را با یخچال فریزر آزمایشگاهی بیشتر آشنا نماید و اطلاعاتی در این خصوص در اختیار شما عزیزان و همراهان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *