راهنمای خرید تجهیزات آزمایشگاهی

فریزر آزمایشگاهی منفی 86
معرفی فریزر آزمایشگاهی منفی 86 درجه
فوریه 5, 2023
خرید سمپلر آزمایشگاهی
راهنمای خرید سمپلر آزمایشگاهی
مارس 26, 2023
فریزر آزمایشگاهی منفی 86
معرفی فریزر آزمایشگاهی منفی 86 درجه
فوریه 5, 2023
خرید سمپلر آزمایشگاهی
راهنمای خرید سمپلر آزمایشگاهی
مارس 26, 2023

راهنمای خرید تجهیزات آزمایشگاهی

نکات خرید تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی دارای انواع مختلفی است که بسته به آزمایشگاه این تجهیزات متفاوت می باشد. به طور کلی خرید تجهیزات آزمایشگاهی به چند تقسیم می شود. گروه اول وسایل شیشه ای مورد نیاز مانند ارلن، بالن و.. می باشند. گروه دیگر از لوازم مورد نیاز دستگاه های هستند که به صورت الکتریکی کار می کنند. از دیگر تجهیزات آزمایشگاهی می توان به لوله آزمایش، دماسنج، قطره چکان، و… اشاره نمود. در این متن قصد داریم نکات خرید تجهیزات آزمایشگاهی را به اطلاع شما همراهان عزیز برسانیم.

نکات خرید تجهیزات آزمایشگاهی

  • در ابتدا لازم است یک لیست از لوازمی که می خواهید تهیه کنید. این کار به شما کمک می کند تا دچار سردرگمی در زمان خرید نشوید.
  • مشتریان به دلیل نداشتن آگاهی کافی از محصولات با کیفیت و معتبر امکان دارد به سراغ فروشگاه ها شناخته نشده با محصولات نامناسب بروند.
  • طراحی فضای آزمایشگاه نباید با طراحی نامناسب مانع از توقف جریان عملکرد دستگاه ها شود. در واقع کار با تجهیزات آزمایشگاهی باید به قدری حساب شده باشد تا جواب درستی از آزمایشات حاصل شود.

تجهیزات عمومی آزمایشگاه

تجهیزاتی هستند که تقریباً در تمام آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این دستگاه ها اتوکلاو، بن ماری ،هود شیمیایی، میکروسکوپ ،آون ، ترازوی آزمایشگاهی و…. که وجود هر یک از آن ها در آزمایشگاه ضروری می باشد.

نکات خرید تجهیزات آزمایشگاهی

معرفی تجهیزات آزمایشگاهی

سکوبندی آزمایشگاه

کابینت ها، میز آزمایشگاه، میز توزین و… همگی از سکوبندی فضای آزمایشگاه محسوب می شوند. به عنوان اصلی ترین تجهیزات باید به درستی انتخاب شوند. خرید تجهیزات آزمایشگاهی در ابعاد و اندازه ای باید صورت گیرد که با اندازه فضای کاری و فعالیت انجام شده در محیط مناسب باشد.

مطالب پیشنهادی
آون آزمایشگاهی چیست؟
تجهیزات شیشه ای

با وجود اینکه همه ظروف شیشه­ ای آزمایشگاهی از جنسی مقاوم در برابر مواد شیمیایی، حرارت و… تولید می ­شوند. در صورت امکان، پس از تست کردن، نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

دستگاه های آزمایشگاهی

دستگاه های عمومی و تخصصی شامل تجهیزات متنوعی می باشد از جمله دستگاه ها اتوکلاو ، انکوباتور ، هود شیمیایی ،پی اچ متر ،آون ،ترازوها آزمایشگاهی و… همگی از تجهیزات آزمایشگاهی هستند که وجودشان برای انجام هرگونه عملیات آزمایشگاهی ضروری می باشد.

تجهیزات پلاستیکی آزمایشگاهی

لوازم پلاستیکی هم به اندازه دیگر تجهیزات آزمایشگاهی برای انجام آزمایشات دارای اهمیت هستند. این میزان اهمیت حتی در مواقع کار با مواد شیمیایی و دیگر مواد سمی و خطرناک، جهت حفظ ایمنی و جان پرسنل، بیشتر نیز می­ شود.

تجهیزات ایمنی آزمایشگاهی

این تجهیزات به صورت محافظ هایی برای پوشاندن بدن کارمندان در برابر عوامل خطرناک است مانند دستکش ،ماسک ، لباس ایمنی و… از جمله تجهیزات ایمنی محسوب می شوند بسیار اهمیت دارد که به درستی انتخاب و خریداری شوند.

خرید تجهیزات آزمایشگاهی

قیمت و هزینه تجهیزات آزمایشگاهی

شرکت پارمیس طب انواع مختلفی از تجهیزات آزمایشگاهی را ارائه می دهد. که می توانید متناسب با کاربردها مورد نیاز خود اقدام به تهیه آن ها کنید. در کنار این موارد کیفیت تجهیزاتی که به فروش می رسانیم را به صورت کامل تضمین می نماییم. اندازه گیری، تحلیل، آنالیز و انجام دیگر آزمایشات با کمک این لوازم بقدری ظریف و حساس می­ باشد که انتخاب و خرید نامناسب آن می تواند نتایج زیان­باری را برای مشتریان بدنبال داشته باشد.

مطالب پیشنهادی
معرفی تانک ازت و کاربردهای آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *